...som en blomma på en äng


God natt mina vänner, jag önskar er det verkligen eftersom jag själv har haft två mindre bra sådana. Jag har skruvat, vänt på mig och inte kommit till ro.
Inatt kommer jag i ro, inatt somnar jag in. Det svåraste blev idag helt plötsligt så enkelt, att inte hålla tillbaka, att inte förställa, att bara vara jag fungerade helt plötsligt alldeles utmärkt.
Luddigt jag vet, sorry...
Nu ska jag bara lyssna på Gwensan en eller 18 gånger till,
sedan ska jag sluta mysa och bara lägga mig och sova.

Sussa sött därute...

Kommentarer
Postat av: Anonym

God natt - håper du faller til ro.... det samme for meg. Nettbanken var vrang :( klem astrid

2008-05-22 @ 00:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0