nice


Har haft fullt upp denna helg, födelsedagsmiddag på Sahara (skriver mer om den senare, en upplevelse i sig), lek och bus i sandlådan, cykeltur, träff med för oss helt nya familjer. Underbara människor, nya ansikten, men med så mycket gemensamt, våra härliga barn så olika men alla med samma diagnos.
Vilka starka ungar, vilka coola föräldrar, häftiga hela bunten.
Jag är glad att jag hittade till dem alla, tror vi har fått ett gäng nya vänner, vänner för livet.

Ha en mysig kväll

Bild: Egobilder på mig själv, inte för att jag njuter av min egen bild men för att visa klänningen från Asos som jag tidigare malt på om, favoritnagellacket och så bara jag, lugnare, mer harmonisk och lite gladare i ögat tror jag.

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Läckert - och en läcker kvinna!!! ;)

Må då grankott...

2008-05-12 @ 20:20:10
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: Jennie

Du är vacker, bara så du vet :)



Nagellack ja, jag använder det aldrig men är lite av en samlare. Har hela hyllan under badrumsspegeln full med nagellack i olika färger. Skumt....

2008-05-13 @ 00:31:23
URL: http://jenniesbloggeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0