uppryckning

125198-483
Har varit overkligt trött denna vecka och sovit sanslöst många timmar om nätterna de senaste dagarna. Skulle jag gå till en doktor skulle jag garanterat få diagnosen "på god väg mot utbrändhet".  I min värld så fungerar det inte ens att ligga halvdöd med feber så att gå till en läkare för extra stort sömnbehov är helt uteslutet. I min värld rycker man upp sig, biter ihop och skärper till sig, tar några extra varv med YSL-concealern under ögonen och kör på bara. Helt klart ett släktdrag, min morfar har tydligt genom alla år kört det racet och för honom har det funkat ypperligt, dock utan YSL-concealer förstås.

Och nu ska jag göra precis det, rycka tag i allt som behöver ryckas tag i, inklusive mig själv, det är ju fredag för 17.

Vad hittar ni på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Gerda

Hahaha...Vi ska SOOOOVA...dödstrött!

Tack f mejlet! Jag skickar svar snarast!!

Ha en toppenhelg!!

2008-05-23 @ 19:22:06
Postat av: mia dh

Gerda: Har läst, den helgen pasar mig perfa, vi höres...

2008-05-23 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0