men bygget är stabilt i alla fall

image1348
Det börjar ta sig på bygget och jag längtar tills vi flyttar. Idag har jag varit på tok för arg för att kludda ned något här. 

Dramatiska utspel, yviga gester och överdrivet skådespeleri betalar jag gärna för och ser det där det hör hemma -på teatern. I verkliga livet passar jag helst från sådana utspel och när det dessutom drabbar familjens minsta person som faktiskt bara är en meter i toppluvan då kokar mitt mammahjärta så pass att det nästan svämmar över.

Dramat skapat av andra försökte vi ignorera senare delen av dagen, gick över till goda vänner och fikade, kastade snöbollar och tränade på att gå upp och ned i trappen. 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna-Sofia

Kul att se ditt hus växa fram också.

2008-03-18 @ 22:20:13
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Hoppas onsdagen blir bättre!

2008-03-18 @ 22:24:10
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Lotta

Han har tur sonen som har en lejoninna till mamma.
Känner på mig att morgondagen blir toppen för hela familjen. Nu ska jag fortsätta jobba och göra skäl för lönen.

2008-03-19 @ 03:40:52
Postat av: mia dh

Hanna-Sofia: Ja det är så spännande för oss:)

Åsa.S: det kommer den garanterat att bli:)

Lotta: Oj nu blir jag nyfiken på vad du jobbar med så sent. Tack och denna dag kommer att bli toppen, jag kvittrar redan här hemma:)

2008-03-19 @ 08:54:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0