doftminnen på flaska

Library of Fragrance Rain Pick-Me-Up SprayLibrary of Fragrance Wet Garden Pick-Me-Up SprayLibrary of Fragrance Laundromat Pick-Me-Up Spray
Testade några Library of Fragrance parfymer idag. Dessvärre föll de mig inte alls i smaken, lite synd för jag gillar idén om dofter som stimulerar ens minnen.
Doften Rain påminde verkligen om när det nyss har regnat på fuktig asfalt, men nej inget som passade mig. Testade även Wet Garden,  Laundromat och Between the Sheets men skulle lika gärna kunnat ha slängt på mig ett gäng Wunderbaum. Nope inga parfymförpackade doftminnen för min del och nu ska jag kämpa på lite till för att få bort dofterna från handlederna.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nja jag vet inte om det hade tilltalat mig med doften av våt asfalt??? men jag kan hålla med om att idén är god.
Allt väl?

2008-03-06 @ 14:00:49
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: Mia dh

Nettan: Jag är en av många som gillar doften när det precis har regnat och parfymen har fångat precis det och lagt till lite annan parfym, vilket är spännande. Men för min smak blir det för syntetiskt och inget jag själv vill bära.

Allt är väldigt bra här förutom att jag har ont i munnen efter dagens tandläkarbesök. Hoppas du har det bra.

2008-03-06 @ 14:06:26
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Anna

Rolig grej men tveksamt kring hur det gör sig på handleden ja. Kanske som rumsspray/doft annars? :-)

Ha en fortsatt fin dag du med!

2008-03-06 @ 19:16:47
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0