"cyber-i'm-in-love"

image1341
Igår hade jag en urmysig kväll tillsammans med väninnan som blev riktigt glad över diverse gåvor från VR-goodibagen som inte passade mig. Idag ska vi bege oss ut hela familjen, hälsa på en bloggare jag haft kontakt med nätledes.
Det är detta som jag gillar med forumet att blogga, man kommer i kontakt med människor man aldrig annars kanske skulle ha mött.
Goa, rara, härliga människor, det finns så många därute.

Denna vecka har jag haft fullt upp och inte hunnit surfa runt så mycket, rätt så snart ska jag iaf uppdatera mig ordentligt och se vad ni haft för er.
Ha en underbar helg alla ni och tack för att ni lämnar era små avtryck här så att jag hittar till er också.

Bild: Vanligt förekommande samtal, jag och sonen i en tunnel.
-Vi kan väl stanna en stund och säga HOHOOOO.
-Visst kan vi det, HOHOOOO.
-Igen!
-HOHOOO
-Kan vi gå nu?
-Nej...
Ni får själva gissa vem som är vem.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Barn, föraäldrar och tunnlar, kan kombinationen bli bättre? Hoppas att ni får en underbar lördag!
Kram

2008-03-15 @ 11:44:36
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: Lärarinnan

Ja åh vad glad jag blev för alla prellisar - vilken lyx att helt oväntat få MASSOR av presenter, bara sådär! Solpuder, nagellack, silikonbröst, skor och kofta. Tack så himla mycket!

Och det var så mysigt att ha dig här igen. Pax för en kväll under påskveckan!

2008-03-15 @ 19:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0