ansiktsförlamning och bloggmingel

Med halva ansiktet lätt förlamat (släppte efter några timmar) efter tandläkarbesöket har jag tillsammans med min coola lilla 3-åring struttat runt ute större delen av dagen. F och B har inte kunnat uttalats utan att det kommit konstiga blåsljud från munnen. Men trevligt har vi ändå haft i solen. Nu har maken nyss kommit hem från ett marathonpass på jobbet och jag ska slänga mig ned i den gamla soffan, ta makten över fjärrkontrollen och se klart säsongen av Gossip Girl som jag kommit att uppskatta en hel del 
image1322
Och tjejer vad tror ni? Blev jag bjuden till bloggminglet månne? Och tror ni att en 3X-årig maaama drar iväg på en sådan tillställning?
Återkommer till ämnet, ha en trevlig kväll där ute.

Kommentarer
Postat av: Fabmama

Hihii ;-) Du är rolig du! Det är klart att du kan vara med !!!

2008-03-06 @ 22:59:01
URL: http://fabmamas.blogg.se
Postat av: Lotta

Alla mammor ska så klart vara med. Man blir en snällare mamma med mera tålamod om man får lite egen kul tid, så de så, killen har ju en pappa oxå.

2008-03-07 @ 04:34:53
Postat av: hannahsthlm

Va kul att du mejlat,jag har nu slängt iväg ett mejl tillbaka till dig:)!

2008-03-08 @ 00:23:36
URL: http://hannahsthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0