bästa reskompisen

Klicka för att se större bildIdag ska det packas inför norrlandsresan. Sonen kräver att bli road i baksätet under långfärd och jag kommer att få en betydligt lugnare resa eftersom vi äntligen införskaffat en mini DVD.

Gårdagens presentjakt gick inget vidare trots ett enormt utbud i Skärholmens centrum. Å andra sidan gillar jag inte det köpcentrumet, lite för stort för min smak. 
Får göra ett nytt försök denna dag i lilla butiken i närheten.

Ha en go morgon...

Bild: Expert

Kommentarer
Postat av: Kerstin i Umeå

Vad kul att du är på väg upp till Norrland igen. Mindre kul är det risiga vädret. 11 grader och mulet. Får hoppas att det vänder snart. :)

Ha en bra dag och lycka till med presentköpet.

/Kerstin

2008-06-13 @ 10:41:59
Postat av: Kerstin i Umeå

En liten rättelse bara; det är inte bara mulet nu, det spöregnar!!

2008-06-13 @ 10:46:54
Postat av: Nettan

Hoppas att ni får en underbar resa uppåt landet och att ni får en härlig tid!

Ber om ursäkt för att jag inte varit så flitig med att kommentera under den senaste veckan!

2008-06-13 @ 11:41:37
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: mia dh

Kerstin: Nämen Kerstin då, nu får du se till å beställa lite goväder åt oss, i alla fall till midsommmar:)



Nettan: Men jag är ännu sämre på att kommentera, har knappt haft tid och spana runt hos er alla men det kommer. Ha det fint.

2008-06-13 @ 12:47:02
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Bim H-D

Hm, yngsta dottern köpte en för ett bra tag sedan... för att ha när hon är ute och åker, bil-tåg-flyg... samt ha när den gamla dvdn gick sönder... MEN, nu kör hon mest filmer i datorn och... ja, jag har en stående här hemma om jag vill... även om vi HAR dvd i tvrummet och stereon i sovrummet är även dvd... låter nästan som om man skulle vara tekniknörd... nopp... men, det är inte vi som handlar, ungarna själva, hihihi...

Må så grankott... och den där svarta väskan var TOPP!!!

2008-06-13 @ 21:29:23
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0