tålamod

Godmorgon därute, här är morgonen verkligen god och detta är även mannens sista arbetsdag inför semestern, så efterlängtat.
Sonen har varit som en karamell de senaste dagarna och jag misströstar inte det minsta längre vilket jag faktiskt gjorde ett tag då trotsandet om allt och  ingenting var som värst. Mitt eget tålamod höll på att fara och flyga men jag sansade mig, tog tjuren vid hornen och bara fortsatte att pyssla med det som fungerade minst bra som att åka tåg, vara en liten stund i butiker avsluta vistelse utomhus och vända hem igen.

Igår hade vi en dag som fungerade nästan friktionsfritt, några mindre hanterbara urspårningar bara. Benskydd skulle jag dock behöva för om sonen blir riktigt less på mig så kommer han i full fart med rullen och kör helt enkelt på mig och mina smalben (Aj).

Han är lovely den lille, ha det gott idag...


Kommentarer
Postat av: Jessica

vad skönt att mannen har semester. ska ni norrut till familjen på semester tro?

jag tycker jag alltid har massa blåmärken på benen och det värsta är att jag nästan aldrig vet var de kommer ifrån. du vet ju i alla fall... ;)

2008-07-18 @ 12:10:18
URL: http://germanchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0