prinsessan

Nu ikväll har jag spanat lite på vår prinsessas firande, trevligt, javisst men jag kan inte låta bli att undra varför Daniel aldrig får vara med och fira sin alldeles egna prinsessa? Han ligger ju för 17 med kvinnan i fråga och är väl om någon kvalificerad för att umgås i rutan med sin folkdräktsbeklädda sessa. Jaja kanske bara är jag som funderar över sådant och vem vet det kanske helt enkelt är så att han inte vill vara med utan tränar på gymet eller nåt istället. Jaja.

Annars har dagen varit en sådan som bara susat förbi, sonens trots fortsätter och jag bara längtar tills det ska matta av en aning. Jag blir både helt slut, frustrerad och irriterad och får därefter så klart dåligt samvete. Men efter en blöt (störtregn) joggingrunda och peppande samtal med min goa man känns allt lite bättre och jag känner mig redo för morgondagens trotsmarathon.

Ha det gott där ute...


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Ja, det är lite synd om Daniel, det är ju massa år som de varit tillsammans nu!

Svar: Har också redan slängt flaskan... och den var flera år gammal, så det vore nog svårt att få något då...

Ha det fint!

2008-07-14 @ 23:06:27
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag satt också och tittade på sessans firande och jag tänkte precis samma tanke. fattar inte att sverige ska vara så himla konservativt när det gäller deras förhållande, det är ju annars så okomplicerat här eller hur. låt de äntligen få gifta sig för bövelen!

2008-07-14 @ 23:48:11
URL: http://germanchick.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har också funderat på det där med Daniel.. Tycker det verkar väldigt skumt, stackarn! om det nu är så att han inte får vara med. men jag tror det.. För det känns ju som att han skulle vilja vara med på sin älsklings födelsedag!

2008-07-15 @ 23:21:45
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: mia dh

Åsa.S: Märkligt tycker jag:)



Jessica: Näe förstår ite jag heller, snaccka om ohyffsat, att inte bjuda med sambo/pojkvän på kalas. I min släkt hade det varit otänkbart.



Ida: Ja han kan väl få va me helt enkelt, men han kanske skulle stjäla en massa uppmärksamhet, hmm kanske det som är haken.

2008-07-16 @ 09:03:14
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0