vinnare och förlorare

Vann så klart inte ett endaste dugg, 1 rätt på travet lyckades jag med, vilken "bragd". Men det finns ju annat att glädjas åt.
Sonen som varit på topphumär, mannen som varit så go och glad, maten som var god, naglarna som är små & korta men fixade och fina och så längden på joggingrundan. Jo vi mätte den idag, körde runt med bilen och det var en bra bit längre än vad jag själv trott, riktigt roligt.
Och så blev jag glad över detta, tack så mycket Anna, jättegulligt:)
Trots förlorad vinst känner jag mig ändå som en vinnare idag.

Ha en go kväll alla vinnare och förlorare:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh blir så pigg och glad när jag läser inlägg och pratar med människor som är så positiva! You Go Girl!

2008-01-26 @ 22:18:02
URL: http://myzjojo.blogg.se
Postat av: Anonym

Johanna: Haha vad kul att du känner så men tro bara inte att jag alltid är lika psoitiv som solens sken varje minut, kan minsann vara både sur och kinkig jag med. Ha det riktigt gott.

2008-01-27 @ 07:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0