slimmade ben

Jo men jag gjorde det, drog ut och sprang en runda, det gick alldeles utmärkt och det kändes som om jag verkligen sprang ända tills en smärt brutta flög förbi mig upp för backen med slimmade ben i glansiga svarta tights. Detta gjorde mig dock inget, jag log en aning ökade själv takten lite till och vem vet kanske springer jag själv så en dag.
davda_v44_240x219.jpg
Nu sitter jag med stora ögon och tittar på "Du är vad du äter", tycker det är modigt att ställa upp i programmet, riktigt modigt. Kanske borde gå och duscha istället för att spana på TV...

Ha en go kväll...

Bild: TV3

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Äntligen har vi internetuppkoppling igen och jag kan både läsa och skriva här. Detta inlägg har alltså inget med slimmade ben att göra. Så vi ses på lördag - ska vi tänka till lite eller bara köra på? ; )

2008-01-31 @ 21:55:36
Postat av: Anna funderar

Man blir så peppad av din energi. Löprundor var eviga dag, var kommer kraften ifrån? Jag nöjer mig med hundpromenaderna, o försöker höja tempot där:)

2008-01-31 @ 22:56:10
URL: http://enbrablandning.blogspot.com
Postat av: hannahsthlm

Du är såå duktig du..tänk om jag hade lite mer av din energi :-) Gonatt och Kram!

2008-02-01 @ 01:17:33
URL: http://hannahsthlm.blogg.se
Postat av: Mia dh

Lärarinnan: Nämen vilken tur att du är tillbaks. Tänker så det knakar men gissar att vi håller oss kring dina kvarter din lilla söderböna:)

Anna funderar: Men hundpromenader är ju perfekta motionen, mycket trevligare än att gå runt själv, förutom den där sista kvällspromenaden förstås;) Å jag springer inte varje dag 3-4 ggr/vecka:)

hannahsthlm: Gonatt, gomorron tvingar mig iväg och det känns bättre efteråt, kram:)

2008-02-01 @ 08:00:45
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Lärarinnan

Måste kommentera vidare kring det verkliga temat - slimmade ben. Du är ju verkligen så himla bra på att ta dig ut och springa, något jag verkligen avundas dig. Själv har jag ju "bara" börjat på yoga EN GÅNG I VECKAN men tycker jag är rätt bra ändå! Tsss...

2008-02-01 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0