mirakelkrämrapport

image1194
Har utökat i.d. produkterna med ett puder, "Mineral veil". Jag gillar i.d., resultatet blir naturligt och känns fräscht, jag kommer helt klart att fortsätta köra med i.d framöver.
Har ju även testat mirakelkrämen no 7 ett tag nu och själv kan jag faktiskt inte säga om den haft någon större verkan. Rynkorna vid ögonen är defenitivt inte borta det minsta, kanske att irriterad hud blivit lite lugnare. Min mamma har dock fått en likadan och den kanske fungerar bättre på henne.

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för rapporten som ju inte lät allför bra!
Kanske bättre att testa Jabushe iallafall,
har du provat den också?
Ska köpa mig en lite dyrare kräm och väljer
mellan dessa två nämnligen!
Kramkram Carina

2008-01-02 @ 16:39:29
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: mia dh

Carina: Nej den har jag inte testat. No 7 är mer som ett serum och jag behöver återfuktande kräm efteråt.

2008-01-02 @ 17:01:05
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0