förra året i bilder (några av dem i alla fall)

Förra året var inte bara tufft utan hade inslag av en hel del höjdpunkter också. Att följa bygget, den kommande bostaden har piggat upp.
 Julen i norr, en underbar upplevelse.
Torftigt med snö men ofta vackert ändå, 
vad sägs om regnbågen mitt i december.image1046
                                                                    
image447Tisdagstemat har roat mig och jag har deltagit nästan varje tisdag.
Diverse shopping 125198-526image1110image1015
har också roat mig
image891Klippte lugg som får stanna även detta år.
 
Började springa, kom i bättre form image711
och jag måste genast ta upp det igen
125198-823image1019 Kortare och längre turer till Umeå har givit mycket
Bröllopsdagen och sonens födelsedag är minnen för livet.125198-575
125198-481En liten kusin anlände, en liten prinsessa, underbart kul.

Sommaren i Stockholm bjöd på mycket regn, 125198-512
men så och vacker grön natur.
Summa summarum, inte ett helt tokigt år ändå när man ger sig tid och tänker efter, det nya som redan har börjat kan bara bli bättre.

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du bra på bloggdesign? hade behövt lite hjälp isåfall :). Bra blogg du har förresten, hit kommer jag tillbaka :)

2008-01-02 @ 17:09:45
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Helena/Bildbloggerian

Vad roligt, jag har också gjort en tillbakablick i min blogg med bilder från året som gått! :)
Vad fin den svartvita bilden på lövet är!

2008-01-02 @ 21:36:13
URL: http://exponerat.blogspot.com
Postat av: Malin

Vackra bilder...... speciellt de somriga! Längtar! God fortsä´ttning på det nya året!

2008-01-02 @ 22:10:21
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: mia dh

mingla: Näe inget vidare bra, jag har iofs fixat min egen själv men det tog lite tid att klura ut. Klarar jag det så kan säkert du, jag gick in på flera sidor som förklarar hur man ska ändra. Lycka till och välkommen åter.

Helena: Jag ska spana in hos dig

Malin: Detsamma:)

2008-01-03 @ 08:07:13
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0