smygshoppa är inte min grej

image1274
Mannen läste aldrig inlägget och jag berättade aldrig något om skorna heller men vad hjälpte det? Ingenting och smygshopping (för att slippa gliringar om att jag har tillräckligt med skor) är helt enkelt inte min grej.
Högt uppe på hyllan hade jag lagt de svarta små raringarna och igårkväll hör jag mannen gasta "Aaaaaaaaaaaj".
Skorna i sin kartong hade rasat rakt ned i mannens huvud. "Jaha här verkar det vara någon som har köpt sig ett par nya skor".
Jag låtsades inte höra och vi talade inte mer om det men jag kommer inte att försöka mig på att smygshoppa mer, det är både barnsligt och inte det minsta välfungerande eftersom nytillkomna skor ändå väljer att på helt egen hand anfalla en ovetandes make.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0