inte så lite less

image1297
Inte den helg som jag hade önskat direkt, har sovit mest hela dagen i förhoppning om att sova bort det värsta av förkylningen som är tung och dryg.
Min man har pysslat om mig med mat och vätska, jag uppskattar det men blir samtidigt stressad. Han vet varför och jag tänker inte utveckla det vidare mer än att jag är så medveten om att det helt klart blir tuffare för en make när "fixarfrugan" är sjuk.  

Melodifestivalen har spelats in och snart ska vi spana in den som hastigast. Jag är sjukt less på allt som har med sjukligheter att göra. Jag längtar efter att få äntligen få träffa Cattis (som vi surrat om så länge), shoppa, ta på mig gula kläder, mysa med vänner, åka till favoritstället (mammas stuga på landet) och så längtar jag efter att få känna mig pigg, glad och bara lite roligare än vad jag är nu.

Hur har ni det då?

Bild: Inget gult men några nätfavoriter från Lindex

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Men lilla skruttan... hoppas du mår bättre idag. Kram från mig som ska vika förmiddagens timmar åt tvätt och städ. Mina äldsta herrar kommer ju hem idag!

2008-02-24 @ 08:16:44
Postat av: Cin

Låter inte som någon höjdare, det håller jag med om. Sega förkylningar är inte roliga någonstans...
Själv pysslar vi lite hemma i helgen, har ett par projekt som är i slutskedet så vi får kanske tom se lite resultat. Sånt är aldrig fel.
Krya på dig!! Kram Cin.

2008-02-24 @ 10:32:03
URL: http://cintankar.blogspot.com/
Postat av: Petra

Den rutiga kjolen har lite konstig passform om man vill att den ska sitta "lågt/Normalt" så måste man ha pinnmidja. Den sitter dock super fint om man drar upp den lite och har den som en "hög midja" kjol!

Krya på dig/er!!
/Petra

2008-02-24 @ 11:59:41
URL: http://bitchigbrunettsbravader.blogg.se
Postat av: cattis

I bland blir det bara allt på en gång...
Jag önskar verkligen du blir frisk snart, men det tar nog den tid det tar :-)

Själv har jag tandvärk helt plötsligt i kväll...
Blääää...
måste nog ringa i morgon bitti och göra något åt eländet.

Krya på dig Kramen!

2008-02-24 @ 20:30:09
URL: http://livetsomar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0