"de funka"


Min plan fungerade, rosa ljus, lullull och hjärtan i maten skrämde iväg norrlandsherrararna relativt tidigt. Jag är nästan ensam hemma, barnet sover, jag ska slappa ett slag, klappa katten och tänka lite. 
Vad gäller melodifestivalen så känner jag mig urtråkig (har roligare när jag är ute och springer) och fastnade inte för något bidrag, Sanna, Ola, Carola och Andreas hade helt OK låtar men ingen jag direkt upplevde som en wao-vinnarlåt.  Eller jo men jag gillade nog Carola och Andreas bäst...

Tittade ni och gick ni igång på någon av bidragen?

Bild: Middagsmaten denna dag, lax med cremefraiche-soltorkad tomat-fetaost täcke och ugnsstekt potatis och morötter. Alla fick ett hjärta i maten, smånördigt men jag hade lust bara.


Kommentarer
Postat av: emmy

tittade inte. men hoppade högt av glädje när jag läste att carola inte gick vidare!! hoppas hoppas att hon inte går vidare från andra chansen!! :D

2008-02-16 @ 22:23:17
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Jag tyckte Sanna var lika bra som alltid. Kvinnar sjunger fantastiskt.

Du får alltid mat att se så gott ut. Mums, fastän jag inte äter fisk.

2008-02-16 @ 22:38:17
URL: http://samira.nu
Postat av: Mia dh

emmy: Jag tyckte om låten men är inget större fan av Carolas personlighet.

Samira: Jag brukar faktiskt inte alls digga sanna men jag tror det var till hennes fördel att sjunga på engelska:)
Fisk som är så gott, du missar nåt:)

2008-02-17 @ 12:54:04
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0