bara blond på paketet

image1275
Denna afton gör jag mig till lite extra, rosa tulpaner på bordet, håret är nyfrisserat och skall snart färgas ljusare (det blir inte blont, jag är mörkhårig), en ny ögonskugga ska testas, nya blusen på, tacos serveras till middag (mannen och sonen lagar), när sonen somnat dricker vi något gott, tuggar ost tillsammans med marmelad, honung och balsamicosås. Sedan surrar vi en stund och kanske går vi till och med ut en sväng, om jag inte blir för trött förstås. Dagen har varit minst sagt intensiv och ganska lång men trevlig. 

Idag tänker jag lite extra på Hannah som har en jobbig dag idag, kram Hannah och hoppas allt gått bra.
Men nu är det dags att mysa med familjen,
senare är det dags att bara bry sig om sin man som faktiskt är lite goare och snyggare än vanligt.

Ni då hur ser er kväll ut? Jag önskar er i alla fall en underbar fredagskväll...

Kommentarer
Postat av: Anna

Myskläderna på å nysolad :p har tom inte duschat idag! Men de ska bli dax för de nu å sen myskläder på igen hehe å en sallad ifrån torino å lite lets dance..hoppas du får en toppen kväll, den låter mysig =)

2008-02-01 @ 19:07:31
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Mia dh

Anna: Tack vi hade verkligen en toppenkväll, mysigt att mysa, ha det gott.

2008-02-02 @ 13:52:46
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0