Lådführer

Min man förstår det inte, knappt jag själv men jag får något vilt i blicken när jag närmar mig burkavdelningen på IKEA. 

Tanken med alla dessa inköp av burkar är att de ska skapa ordning och reda. Här där vi bor nu är det trångt och bökigt i köket och något skapande av ordning har i princip varit omöjligt. Jag som oftast är den som pysslar kring matregionerna har en dröm om att det i nya lägenheten skall bli mer lättjobbat och möjligt att fixa en extrem ordning i skåp och lådor. Japp så vill jag ha det även om det finns stor risk för att jag kommer att bli en lådführer som med hökögon vaktar att var sak lägges på sin plats...

Bild: Ser ni så fina de är mina nya burkar, härlig plast, bra lock och rymmer 1,8 liter.
Jag gillar även dessa.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

De där är ju jättebra. Och snygga. Hoppas att du får din ordning och reda på nya stället. ;)

Ha en finfin dag.

2008-12-06 @ 11:25:18
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Erika

jag älskar förvaringsburkar :)

2008-12-07 @ 22:10:20
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0