Grannen bloggar

Det har varit snålt med blogginlägg från Desperata hemmafrun den senaste tiden. Detta beror inte på att det varit en trist jul med få julklappar - nej då tvärtom. Vi har haft det finfint i jul men det har varit en hel del fixande i den nya lägenheten och nu skall det sista städas ut ur den gamla.
Sedan kan det pustas ut en aning  i en dag eller 2 för ja då är det ju nytt år.

Som sagt, snålt med blogginlägg, men vet ni vad, ni kan ju roa er med att kika in hos min bästa vän, MR SILVER så länge. Han fick bla en blogg av mig när han fyllde 40, där det mesta från festligheterna dokumenterades. Kanske får ni syn på mig, min man och några av mina bästa vänner i partyinläggen från November. En hel del galna partypix på ett gäng norrlandsfolk och andra tokar kommer ni i alla fall att hitta där. Kul att min goe vän fortsatt bloggandet, skriv gärna en hälsning så kanske han motiveras till fler inlägg...

Ha det gott så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0