Året som gått, 2008


Januari 2008
Vintern kom till Stockholm, tulpaner inhandlades i olika färger och husbygget pågick. (Nu bor vi i bostadsrätten, fixar och donar och trivs.)

Februari 2008
Struligt för sonen på sjukhus, blev bra igen, intervju med mannen & mig i Cosmo & så beställde jag och bästa svägerskan likadan Avanna tröja, utan att vi ens talat om det innan. Bästa goaste Biibii, tänker på dig varje dag.

Mars 2008
Äntligen blev vi med ny soffa, det första men inte det sista VR bloggminglet ägde rum och så älskade lilla kissen.

April 2008
Vååååår, 35-åringen blev ett år äldre, presenter i massor, första flygturen med sonen (stooort steg framåt) och så roligaste norrlandskalaset på mycket länge.

Maj 2008
Tidiga sommarkänslor, träskorna på, gubbar i det gröna, en lovely månad.

Juni 2008
Ytterligare en toppmånad, semester i norr, midsommar, mys med bästa Biibii, böllopsdag.

Juli 2008
Sailor outfit på, mer sommar, mer norrland, mer semester.

Augusti 2008
Semesterfinalen, hysteriska klänningen änvändes, tillbaka till Stockholm, kryssning och äntligen fick sonen för första gången börja på dagis och så fick vi äntligen komma in i bostadsrätten. I nya lägenheten såg allt litet ut, bara betong och inga väggar ännu.

September 2008
Det går bra på dagis, massor av förkylningar, jag och sonen hamnade på bild i Metro & då gick telefonen varm för det visade sig att vi var med i riksupplagan. Strul på sjukhus igen, så pass att jag bad dem koppla ur sonens dropp och skicka hem oss igen, allt blev tack och lov bra igen (Bild: från Metro och eget foto).

Oktober 2008
Sonen fyller 4, jag var på diverse festligheter, Blogaward och Rosa bandet, det är varmt ute, vinter väntar med att komma.
Klicka f�r att st�nga bilden
November 2008
Tapeter, klänningsprojekt, roligaste festen, diverse syprojekt, gardiner, nedpackning av allt som bara går pågår. Snart flyttar vi.

December 2008
Slutspurt i nedpackning, inflytt i nya bostaden, sonens första medverkan i Luciatåg, stor sorg i och med det faktum att jag var tvungen att ta bort min fina underbara vän Katten Klovis, fruktansvärt & jag är fortfarande så ledsen över detta. Flyttstädning in i det sista och nu på årets sista dag förbereder jag inför (förutom att sitta här och blicka tillbaka) kvällens nyårsmiddag tillsammans med vänner.
Kameran är fortfarande puts väck men vi har fått upp tapeterna på bilden från Midbec och det blev bra. På gåterseende go vänner och god fortsättning...

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Önskar dig och din familj ett riktigt gott nytt år.

2008-12-31 @ 11:12:10
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Emma Damm

Läs gärna min konstnärs blogg. Jag har nyss postat en ny teckning av Carolina Gynning på den. Har även en egen hemsida med alla mina porträtt: www.emmadammdrawings.se

Kramar

2008-12-31 @ 11:14:48
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Anonym

gott nytt år :D

2008-12-31 @ 11:15:25
URL: http://eloisa.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Det har verkligen varit ett händelserikt år för dig. Det är roligt att få blicka tillbaka på det här sättet. Vi ses om några timmar!

2008-12-31 @ 11:17:02
Postat av: Ferhat

Vilken grym inlägg, bra skrivet :D



Hur ska du fira nyåren?

Ska du vara med din familj eller ute med kompisarna och festa??



GOTT NYTT ÅR PÅ DIG :)

2008-12-31 @ 11:17:12
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Mezzie

Gott Nytt År på dej och de dina!

Bamse kramar!

2008-12-31 @ 16:02:24
URL: http://angeloflove.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

GOTT NYTT ÅR

2008-12-31 @ 19:40:02
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: amanda

shiiit min katt ser precis ut som din katt shiit va läskit!!

2009-12-18 @ 18:20:07
URL: http://typmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0