tantmaffian igen...

Tantmaffian hade invaderat områdets enda mataffär denna eftermiddag. Tant 1 klagade på mat hon hade köpt tidigare men inte hade med sig (hon fick inga pengar tillbaka), tant 2 skulle betala med en annan tants kort men hade vare sig kod eller kortinnehavare med sig (hon fick inga varor med sig hem) och tant 3 ville inte dra sitt eget bonuskort själv (hon skulle få tillgodo sin bonus en annan gång).

Detta tog sin tid, hade lika gärna kunnat åka till stormarknaden och jag skyller på förkylningströghet som gjorde att jag ihärdigt stod kvar och ej bytte kö som alla bakom mig gjorde.
Själv då så är jag då ingen tant för jag fick minsann visa legg för att köpa snus
och i morgon kommer jag att vara frisk för det har jag bestämt...
  











Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Jag håller tummarna för dig... Lägg dig nu och sov ut, det brukar vara rätta botemedlet mot förkylningar.

2008-08-28 @ 22:51:44
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jaadu, vad problem det ska vara ibland. :P

Krya på dig!

2008-08-28 @ 22:53:34
URL: http://angel-like.com
Postat av: mia dh

Åsa.S: Tackar för den tummhållningen:)



Mickan: Ja inga världsproblem direkt men områdets tanter bryr sig inte det minsta om att andra har roliga saker för sig än att hänga i en kö på ICA:)

2008-08-29 @ 16:10:55
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Här hejar vi på dig!

2008-08-29 @ 16:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0