snart så...


Snart så kommer jag nog igång med bloggandet igen, jag mår bra av att blogga om trams och om ingeting, om roligt och om tråkigt. Jag har blivit lite modigare av att blogga, jag gillar det även om det ibland stjäl lite väl mycket tid. Snart ses vi igen och ikväll välkomnar jag "Stjärnan tärnan", välkommen till min lekplats, tack för att du finns kvar hos mig, tack för att du är min vän och jag ska bli mycket bättre på att höra av mig, jag lovar...

Ha en go kväll alla ni...

Bild: Nattabild, Umeälven denna sommar...

Kommentarer
Postat av: StjärnanTärnan

Min fina vän! Att du inte har berättat om den här sidan tidigare?? Vilken sida du har gjort, och så rolig att läsa...här kommer jag nog sitta halva natten :)Jag är väldigt imponerad!!

Snart ska vi ses igen...för det har jag bestämt!! =)

Kram

2008-08-17 @ 21:46:32
Postat av: Åsa.S

Ha en fin kväll!!

2008-08-17 @ 21:57:02
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: mia dh

StjärnanTärnan: Haha kul att du kikade in och det låter bra att vi ska ses snart igen. Kram kram.



Åsa.S: Tack detsamma.

2008-08-18 @ 09:44:19
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0