Mera Ebba

Artikeln gjorde mig mer nyfiken så jag har roat mig att surfa runt bland de "stora" och så klart stämmer det, likriktning så det förslår. Det blir säkert lätt så, sponsorer som ska sponsrar, annonsörer som inte skall glömmas och så alla evenemang som det bjuds till medför säkerligen både munkavle och liktänkande bland alla de ambitiösa modebloggarna.

Jag vet att många har svårt att vara självkritiska och det blir så roligt när det framkommer så tydligt att det är svårt att krypa till korset och att man hellre slår ifrån sig och hänvisar till att "Ebba är såååååååååå dum"...
Ebbas blogg om mode och shopping på Veckorevyn!
Tycker själv att Ebba är en riktig cooling och jag säger heja Ebba jag med.

Jaja nog om detta, ha goa lördagen. Köper ni lördagsgodis idag?

Bild: Lånad från Ebbas blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0