fredagsplaner

Toppenfredag idag och första inskolningsveckan har gått riktigt bra. Idag har jag surrat med lekismammorna, coola sådana måste jag säga, bla både byggnadsingengörer, läkare och bara trevliga och glada. Min son har kommit att bli litet av en "hjälte" på lekis eftersom han räddade en i personalgruppen från att behöva sluta denna termin. Barnen i gruppen är få till antalet, men eftersom att sonen behöver extra resurs resulterade det i att hon fick stanna kvar. Så bra allt kan bli, personalen jublar och mammorna som haft sina ungar där terminen innan är såååå glada över alla fröknar får stanna.

Nu ska vi iväg igen till sonens sjukgymnast, sedan handla och köpa en glass som det tjatats om hela veckan (försöker efter semestern trappa ned på glassätandet).

Ikväll blir det en joggingrunda till, fläskfilé i någon form till middag, häng i soffan och kanske lite TV eller surf. I morgon planerar jag att få mig en sovmorgon (trubbel om mannen planerat likadant), det tröttar på att vara på lekis:)

Hur har ni det då?

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Härligt att få bli hjälte!



Ha en fin helg!

2008-08-22 @ 14:18:22
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Jessica

Klart han är en hjälte =)

Jag är sjukt avundsjuk på att du har sån karaktär och är ute och springer så mkt. Du är verkligen duktig! Själv ska jag städa (hur kul är det på en fredag?) för imorgon kommer Rebecka över & vi ska smaska kräftor...årets första!

Kram

2008-08-22 @ 15:29:29
Postat av: mia dh

Åsa.S: :)



Jessica: Vet du idag har jag ingen karaktär, ändrade mig, orkar inte, trött efter veckan. Har beslutat att springa i morgon istl:) Å vad mysigt hälsa Becka så mkt.

2008-08-22 @ 16:56:39
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0