choklad


Dagen susade snabbt förbi men inte kunde jag låta bli vare sig glass, godis eller grillad mat trots löftet om att låta bli nu när semestern är över... Hmmm måste kanske läggas in på "gotterehab", jaja men jag skyller på min väninna som tittade förbi, stannade på fika och även middag. Så trevligt, en gammal kär vän på besök och som vanligt lovade vi att höras av lite bättre och jag ska verkligen se till att det blir så.

Jag sprang i alla fall en svettig runda dagen till ära och ni får se bild på hur jag ser ut strax efter dusch, intressant, njae inte direkt men senaste hårfärgen gillar jag. Wella, Viva, nivå nr 3 och i färgen Warm Chocolate och detta vill jag mest förmedla till mig själv så att jag kommer ihåg vilken färg det var när det nästa gång blir dags att dölja de små grå igen.

Nu filmtajm, sedan bingen, natti natti....

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

EN synd har ingen dött av... =)

Natti natti!!

2008-08-11 @ 22:32:36
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: mia dh

Åsa.S: Nope verkligen inte:)

2008-08-12 @ 07:45:05
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Bim H-D

Äh, du var ju ute en tur sedan så... njuta av vänner brukar ibland också innebära lite extra. Men, som sagt var - du började ju med kutandet så - ha inte FÖR dåligt samvete, basta!!!

Må så grankott... ngn som kom på att hon nog borde gå och klippa sig lite. Gjorde det en vecka innan vi for på semester... nu har vi varit hemma i två, eller börjat på vecka tre. Och håret ÄR så solblekt och sprött att det är inte klokt... man ser ut som om man inte ens har hår på skallen på vissa foton, hehehe... saknar dock mitt rätt långa hår - vill KUNNA sätta upp det när jag tränar... Men, det blev ju förstört av läckande slingor så det fick klippas upp och av lite väl mycket... jajaja... växer som ogräs så...

2008-08-12 @ 09:24:17
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0