"big love"

Jag är inget vidare på att vare sig uppdatera, skicka "presenter" eller ragga vänner på Facebook, men jag är med i alla fall.
Jag har även reggat mig på Stay Friends och har till och med lagt in ett foto på mig själv där. Nu har jag dessutom fått ett meddelande, säkert bara ett "tjaba hur är läget", men jag är i alla fall ruskigt nyfiken.

Han som skickat meddelandet är säkert helt oventandes om att han under lång tid var föremål för som jag trodde då min första kärlek, han var nog inte heller medveten om att han krossade mitt tonårshjärta brutalt. 
Denna för honom osynliga dramatik utspelade sig för 100 år sedan, vi var väl en så där 12-13 år.
Nu fnular jag på om jag verkligen ska betala 169 spänn för att få se detta meddelande, hmmmmm vi får se, funderar ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Haha jaa jag skulle nog inte gjort det. Han finns inte med på facebook? Då kan du ju messa honom där? Finns han inte med kan du ju skicka inbjudan, fast då krävs väl en mail när jag tänker efter...

2008-08-18 @ 17:10:20
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Åsa.S

Aha... spännande!

Ha en riktigt fin kväll!

2008-08-18 @ 19:20:47
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: paus

Fast om du raggar lite kompisar som oxå registrerar sig på stayfriends så får du vara guldmedlem gratis ett tag. Det fick jag...

Ha det gott!

2008-08-18 @ 20:03:21
URL: http://paus.webblogg.se/
Postat av: Gerda

Oj spännande...om du betalar så förstår han nog vikten av sin existens i tidiga tonår.Det lär ju vara smickrande...:) Förstår att du är nyfiken..haha det blir jag också!! Jaaa blogga meeera..saknat dina täta uppdateringar!! Ha en toppenkväll!!

2008-08-18 @ 21:23:37
Postat av: Gerda

Förresten...hur har det gått med förskolestarten?

Kram igen!

2008-08-18 @ 21:24:20
Postat av: mia dh

Rebecca: Finns han säkert, jag är dock inte så där superintresserad av att återuppta kontakt med en gammal tonårscrush, men lite nyfiken är jag på meddelandet iaf:)



Åsa.S: Ha det fint du me:)



paus: Just det som är min brist, dålig på att ragga vänner:)



Gerda: Ja lite spännande ändå.

Förskolan börjar i morgon och det är så spännande och nervöst att jag nästan spricker....

2008-08-19 @ 10:26:12
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0