stockholm gick om

Näe jag tror inte Skåne "regerar", längre. Ni mina fina goa läsare verkar vara spridda över hela landet, från södra till norra Sverige och till och med utanför landets gränser. Riktigt kul tycker jag. Annars har jag släkt lite var stans i Sverige. Längst upp i Luleå har jag coolaste kusinen som kanske får sig ett besök i sommar, de flesta bor i Umeå men några har även dragit sig ned till Dalarna och Halland.

Jag är i alla fall glad över att ni har hittat hit allihopa och vill passa på att tacka er alla för era kommentarer. Ha en mysig morgon och finaste dagen.

Kommentarer
Postat av: Mira

Hur många var vi från Skene???? ;)

2008-04-10 @ 23:07:17
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0