nätshoppa lite bara

Vilken slitig vecka, lilla "stinkbombens" mage fortsätter bråka men jag är glad att han är pigg i alla fall. Själv känner jag mig urgnällig och less, 2 dygn instängda har känts som 3 veckor. Jag ska tröstshoppa på nätet en smula, kanske piggar det upp mitt ruttna humör och får mig att få en uns av den goa fredagsfeelingen som brukar infinna sig denna dag.
Toni&Guy Model.Me Helena Super Hydrating ShampooToni&Guy Model.Me Helena Super Hydrating Conditioner
Bild: Toni&Guy shampo & balsam som jag är sugen på att testa, är det någon som redan gjot det?

Kommentarer
Postat av: Cin

Hoppas lille magen mår bättre idag, och att du får de härliga fredagsvibbarna. De är ju så viktiga!
Här är det fredag så det stänker. Solen skiner från en klarblå himmel. Härligt.
Kram Cin.

2008-04-18 @ 07:48:36
URL: http://cintankar.blogspot.com/
Postat av: Angelicas Closet

Jag har inte provat men Björn Axen har bra.
:)

2008-04-18 @ 08:00:21
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0