fjäderklädda gäster vid café opera

image1363
Efter en kortare vinterperiod under påsken verkar våren åter vara tillbaka. Igår var det för varmt att ha yllekappan och mössan på, idag vet jag inte riktigt men det ser ut som om solen är lite sugen på att kika fram genom dimman. Cityfåglarna nedanför Café Opera har denna vinter fått sig en glassig terass där det bjudits på diverse godsaker.

Själva har vi fått glädjande besked, vi kommer inte att flyga som en fågel men väl i flygplan. Sonen har blivit så pass stabil att vi inte behöver släpa omkring på akututrustning i form av syrgas, vilket innebär att att det är fritt fram för oss att låta den lille flyga flygplan. Sonen vill flyga till mormor...

-Jag har blivit så stor att jag får flyga flygplan! Åsso vill jag ha en resväska med hjul, en svart.

Ytterligare en positiv milstolpe, vi passar på att suga på den karamellen. Denna vecka är det dags för fler återbesök och man vet aldrig vad som kommer upp då, kan vara både positivt och negativt.

Ha en härlig förmiddag därute och nu kikar den fram, solen:)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Men det är ju helt UNDERBART!!! Oj så upplyftande det är att höra denna nyhet:) Kram på er alla i familjen/ Bettan

2008-04-02 @ 10:13:08
Postat av: Anna funderar

Så skönt att höra. Jag förstår att för er föräldrar måste detta betyda mycket, men för lillemannen...vilken lycka! Ser framför mig den lilla väskan på hjul. Kram till dig, och tack för all glädje du sprider, och för att du hjälper till att flytta fokus ibland:)

2008-04-02 @ 10:30:40
URL: http://enbrablandning.blogspot.com
Postat av: Cin

Härligt besked. Då kan han ju få flyga till mormor, med sin svara väska med hjul! :)
Förlåt, men jag skrattade när jag läste din kommentar om skidbacken!! Hihi, det va ju trots allt 1 april så jag hoppas du ursäktar mitt flin.
Ha en skön dag du med. Kram.

2008-04-02 @ 11:13:37
URL: http://cintankar.blogspot.com/
Postat av: Zäta

Hej!

Vad fint att du delar med dej av ditt liv. Jag har bara läst lite, från påsk ungefär, men jag blir berörd av det du skriver.

Ha en skön kväll!
Zäta

2008-04-02 @ 12:59:11
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: mia dh

Bettan: Ja det känns underbart:)

Anna funderar: Ja han är helt salig och tycker att vi ska flyga iväg nu:)

Cin: Hahaha ja jag bjuder på det:)

Zäta: Tack för att du delar med av dig av fin kommnetar här tackelitack:)

2008-04-02 @ 13:12:20
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Gerda

Härligt och grattis!!
Vad skönt och lugnande för er o spännande för lillkillen att flyga..
kram kram

2008-04-03 @ 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0