20% större läppar utan ingrepp!

image1414Märken som ej testar på djur
Läppglanset "Lip Injection" från Too Faced utlovar 20 % större läppar, Jag gillar glosset, både konsistensen, glanset, doften och att det sitter kvar länge. Men om läpparna blir större är väl tveksamt, jag tycker nog att det har en lite plumpande effekt. Mannen håller inte med, men svägerskan tycker som jag. Ni får själva avgöra, bilden till vänster är före, den andra efter.

Är man ute efter stor och plutig mun är det nog bara en riktig spruta som gäller, själv nöjer jag mig med glosset.
Utfärdar dock en liten varning för att pussa andra som inte är intresserad av biverkningarna.

-Men uaaaaaaaaaaa vad är det som händer! (mannen, efter att ha fått en smaskig puss)
-Hahaha, men det är ju mitt läppglans
(jag)
-Uaaaaaaaaa det kliar, bränner men varför har du detta på munnen, kan inte vara nyttigt (mannen).

Bild: före/efter

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, så det där funkar? Det måste jag testa!

2008-04-20 @ 08:11:24
URL: http://mariwi.blogg.se
Postat av: Karina

Jag testade det där precis när det kom hit och jag tycker inte att de blir så mycket större. De blir mer gansiga och som du säger, ger en något (bara en aning) plumpande effekt. Men men, läpparna blir snygga av glanset om inget annat :)

2008-04-20 @ 08:18:31
URL: http://fager.blogg.se
Postat av: Bim H-D

*s*
Karlar!!! Pussa rejält på honom - och massor av det på läpparna, JA ;)
Hm... oavsett - hjälper eller inte. Det DÄR skulle jag vilja testa, ja... Så läcker förpackning om inte annat, hihihi... hm, ska man kolla på nätet om det månne?
Må så grankott...

2008-04-20 @ 15:34:20
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: Jellon

Åh det låter faktiskt lite spännande med plumpglosset. Det kanske funkar litegrann. Möjligen inte fullt 20%. Men lite feeling av fyllighet blir det nog. Kul grej i vart fall. Det var roligt med din käre make som fick plumping-pussar och hans jämrande uuuuaaaaaa-utrop. Fniss! De är bra känsliga. Vi vet att man måste lida lite pin för att vara fin ... :-) Tack för ett bra och kul test!!! Ha bästa söndagen! //Jellon

2008-04-20 @ 18:08:29
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0