Tre röda rosor, en nagelklippare och Tacos

image914
Jag blev barnsligt lycklig igår när maken kom hem med blommor till mig och började genast i mina tankar lalla "bla bla bla bla bla, and then he kissed me". Ja inte vet jag varför, jag var inte ens född när den låten var poppis. Känner mig ibland som en smågalen Ally Mc Beal med olika temasånger i huvudet som bara poppar upp helt ofrivilligt (tur at det bara är jag som vet om det).
Maken blev lycklig han med, över en ny nagelklippare som jag köpt idag eftersom den vi hade innan hade försvunnit.
Sonen blev lycklig för att han för första gången fick smaka tacos, inga skal och en lite nyttigare variant utan sås, massor med majs och ärtor.
Så man helt klart säga att gårdagskvällen gick smått i lyckorus, små enkla ting som glädjer var och en i vår familj. Tre röda rosor, en nagelklippare och Tacos... 

Vad hade ni för er igår?

Bild: På rosorna och äntligen kom vasen på TV-bänken till användning.

Kommentarer
Postat av: nollåttan

underbart....aaah, jag vill också ha rosor, myskväll och tacos....!

2007-09-29 @ 09:22:55
Postat av: nina

ohh vad mysigt att få rosor =)
i gårkväll var jag i stallet hos hästen min sedan somnade jag nästan i soffan framför Idol =)

2007-09-29 @ 09:27:38
URL: http://ezapeza.blogg.se
Postat av: Nettan

Hej!
Längesedan jag kommenterade men den sista veckan har varit lite för mycket! Nu befinner jag mig däremot hos en fd kursare ute på västkusten och laddar batterierna utan familjen och det är alldeles underbart, så mitt svar på din fråga om vad jag gjorde igår så spenderade jag ett antal timmar i bilen! Hoppas att ni har det alldeles underbart denna sista septemberhelg. Lovar att uppa med text och bilder när jag är hemma igen!
Kram

2007-09-29 @ 17:23:17
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: Kristina

Å vilka fina blommor:) Mums med tacos, vill ha:)

2007-09-30 @ 14:23:23
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0