skabbig...

Den senaste tidens minst sagt pressade situation har satt sina spår på många vis. Allt är ju så mycket bättre, vi är ju hemma och det är riktigt bra men själv ser jag ut som skräp. Sliten och trött, skabbig helt enkelt med mörka ringar under ögonen.
Jag mår inte bra av att se ut som en rugguggla och måste helt klart göra något åt det.
Tror jag ska lägga mig i syntetsolen (jag vet att det inte är hälsosamt med solariesol men jag gör det ytterst sällan) en liten stund ikväll och planera något avkopplande inför helgen. En liten weekendresa längre fram kanske när allt lugnat ned sig lite.
sampar
Kanske Sampar skulle kunna hjälpa mig, vem vet och i nuläget får jag inget svar på det för jag planerar ingen shopping den närmaste tiden utan ska lägga slantarna på inredning. Men för er andra som känner er sugna så kan ni titta in här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0