röda sulor

Man hinner fundera mycket när man befinner sig på sjukhus, när timmar känns som dagar och ett dygn känns som en vecka. Men inte snurrar bara elände i mitt huvud under dessa tillfällen, nej då jag har kommit till en insikt, jag måste verkligen se till att min craving efter de röda sulorna upphör. Galet, ja kanske, men har man en gång trampat omktring i riktigt dyra skor är det kört. I alla fall för mig och sedan är jag så självgod att jag till fullo tycker att jag är värd dem. Måste bara betala kakel, vitvaror och annat tillval till lägenheten först...
Capretto shoe
Bild: På "mina" skor, kanske inte att det blir denna modell vi får se framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0