och vi är inte pingstvänner heller...

image888
Lillmonstret sover en stund, sovtiderna har blivit helt tokiga sedan sjukhusvistelsen så jag är glad att han kan vila en stund nu så att han blir på bättre humör.
Det börjar återgå till det normala här hemma (vad nu det är? Något man känner igen i alla fall) och precis som vanligt dimper tidningen från Pingstkyrkan ned i brevlådan.
Varför vi får den vet jag dock inte, jag har aldrig varit pingstvän och har inga som helst planer på att någonsin bli det heller. Jag har dock slutat bli förvånad när den kommer, förut tänkte jag, men vad? Och varför? Borde väl ha slagit en pling till Pingstvännerna för länge sedan och stoppat det hela, en tidning mindre i pappersinsamlingen, men det blir liksom aldrig av, en annan dag...

Bild: Roligare tidning än denna får gärna ramla ned i min brevlåda...

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi...här brukar jehovas vittnen stå framför dörren titt som tätt, och även jag har ALDRIG varit medlemm där!! ; )
hoppas ni får en underbar helg!

2007-09-21 @ 13:57:15
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: mia dh

Jessika: Å tack, jehovas har tittat förbi här med men desvärre nekats att komma in. Ha
det bäst:)

2007-09-21 @ 21:27:21
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0