lite jobbigare men det gick!

image846
Jag begav mig motvilligt ut på en joggingrunda idag, lite lugnare tempo, kändes lite jobbigare, lite ont i halsen, lite håll och lite kissnödig men jag klarade hela rundan utan att stanna för att gå!
Fantasktiskt tyckte jag själv som var rädd att formen skulle ha hamnat på botten igen efter nästan 2 veckors uppehåll. Mannen tyckte nog att jag var lite fånig som trodde så men vad vet väl jag, har aldrig varit en sportig typ så vadå man vet ju aldrig. Skönt var det i alla fall efteråt, mest för att det gick rätt så hyfsat trots diverse "hinder".

Ikväll har vi promenerat över till vännerna som passat katt och lägenhet medans vi var i norrland. Vi surrade och jag insåg hur mycket jag saknat dem alla, barnen lekte, vi överlämnade en present och jag kunde inte låta bli att bjuda in oss själva till dem i morgon igen.  Därefter gick vi hem, lade liten, åt en sen middag, mannen gick tillbaka till vännerna och jag sitter här hemma och bara myser smurfandes framför datorn sneglandes på TV samtidigt. 

Hoppas ni har det riktigt gott ikväll... 

Bild: Kvällbild över Umeå ungefär vid denna tid för några dagar sedan, ljuset är vackrare där uppe sommartid men det blir mörkare även där..

Kommentarer
Postat av: marie

det var en fin bild

2007-09-01 @ 22:15:08
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: mia dh

marie: tack:) men så är det en fin stad också

2007-09-02 @ 08:36:17
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0