Hemma igen!

image842
Igår kom vi hem, bilfärden gick rekordsnabbt men kändes ändå så lång, när man vill hem så vill man hem direkt. Jag har blivit mätt på min hemstad för denna gång och det är skönt att vara tillbaka i Stockholm, skönt att sova i sin egen säng och bara vara.

Innan jag lämnade Umeå hann jag med lite shopping, jag brukar vara bra på att hitta sommarskor på rea, som dessa oprovade raringar för halva priset. Funkar ett tag till och kommer att bli perfekta även nästa sommar. Ser mig själv skutta fram i dem på båten...
Nu har vi ju ingen båt men om vi hade haft en skulle jag garanterat använt dem på däck, de fungerar alldeles utmärkt en hel vanlig dag på promenad eller i sandlådan också.

Hur har ni det?

Kommentarer
Postat av: Angel

Jättefint fynd ju grattis =)

2007-09-01 @ 11:26:20
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Lärarinnan

Hej och välkommen hem! Här är det sådär... Jag har blivit förkyld - sommar ena dagen, höst den andra och på den tredje dagen kom förkylningen som ett brev på posten. Och en till sak, jag vill byta jobb, a presto. Vad fasen ska jag ta mig till nu????!!!! Jag vill alltså inte undervisa längre, har jag kommit på. Sick of it. Alltså söker jag... vaddå? Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!

2007-09-01 @ 12:36:21
Postat av: Hannele

Jag hittade också fyra fina par skor i Umeå :)

2007-09-01 @ 12:59:02
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: mia dh

Angel: Tackar, är så nöjd:)
Lärarinnan: Ajajaj en lärare som inte vill undervisa barnen! Låter verkligen inget vidare, vi är åsso snuviga, får vi komma förbi senare idag? En present kanske piggar upp en aning?

2007-09-01 @ 13:43:02
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: mia dh

Hannele: Oj 4 inte illa, nyfiken på vad du gjorde i Ume:)

2007-09-01 @ 13:44:18
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0