vill ju inte vara blond...

image1008
OK nu vill jag ju inte vara blond, eller vill och vill men det går  ju inte eftersom jag inte passar i det och av naturen är riktigt mörkhårig, så varför gör man då så här kan man ju  undra?
När jag nu sitter här med färgen undrar jag faktiskt själv. Småsnål på ett konstigt vis, vill ha det lite ljusare och så lovade Parelletanten att det inte skulle vara några problem att ljusa till det lite trots mitt mörka hår.

"Gissningstävling igen"... Vad tror ni gott folk, blev det gult och fult och kräver ett besök till frisören eller gick det vägen och blev bara lite ljusare brunt?

Själv vet jag inte utan ska precis skölja ut eländet, men svar och fotobevis utlovas i morgon...

Bild: Denna kväll/natt är jag en nattsuddare och pysslar med hemmafärgning bland annat, fotar dessutom kartongen...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det blev nog något ljusare, men frågan är om det blev jämt? Det var väl ingen blondering du använde utan en färg som du färgar över din gamla färg på? Hoppas det blev snyggt, väntar med spänning på bilden ;-)

2007-10-31 @ 12:45:13
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se
Postat av: mia dh

Jennie: Nej nej ingen blondering:)

2007-10-31 @ 15:27:42
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0