tidigt morgon sladdriga ostron ikväll?

Godmorgon, tidig morgon, tidig frukost, tidig promenad. Idag är jag så uttråkad att allt måste ske på en gång. Idag vill jag iväg och shoppa, struntar i att jag egentligen inte borde. Idag glömmer jag bort att jag igår åt så mycket av den där illaluktande osten, idag ska jag pringa en sjuhelvetes svettig runda, idag vill jag även spana in reamöbler hos en Homestagingfirma och ikväll börjar vi fira morgondagen redan idag har jag bestämt. Kan inte vänta en dag till, men visst presenter och kalas det sparar vi till i morgon, jag är inte alldeles tokig;) Men ett sladdrigt ostron till kvällen med någon passande dryck till vore kanske upplyftande, vi får se...

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Ostron har jag faktiskt aldrig smakat på... men skulle gärna testa nån gång.
Ha en fortsatt fin lördag!

2007-10-06 @ 10:47:20
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: mia dh

Åsa.S: Inte jag heller, tack ha det toppen du med:)

2007-10-06 @ 17:43:23
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0