kostsamt brev


Igår landade brevet från byggföretaget med räkningen för våra tillval. Lite nervöst var det att öppna det stora kuvertet men det var inte så farligt, förvisso massor med pengar men ändå mindre än vad vi räknat på så det känns bra.
För övrigt har jag varit otroligt skötsam om kvällarna och lagt mig riktigt tidigt, jag känner mig dock inte alls piggare surt nog, kanske beror på alla skumma drömmar jag har haft. Denna natt var jag någon slags universitetshjälte som skulle sno dokument  som någon forskarsnubbe undanhöll. Dessvärre blev jag mest jagad av polisen. 
Sorry det var inte meningen att tvinga på er mina drömmar, det är verkligen tråkigt osammanhängande att lyssna till andras berättelser om sina drömmar.

Bild: På den gröna hösten, var är alla röda blad...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fick också räkningen för våra tillval idag, som tur är behöver vi bara betala 25% nu och resten vid inflyttning.
Kram Jennie

2007-10-05 @ 18:47:35
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0