I´m a freak

image974
Stöveljakten tidigare i veckan gick inget vidare, det fattades ca en cm på varje stövel för att kunna få igen den. Kan inte begripa detta, jag har flertal stövlar där skaftet passar men denna säsong känner jag mig som ett freak med största vaderna i hela Sverige. Stressade runt i flertalet butiker men inga passade och ingen kunde hjälpa mig. Nu ger jag snart upp och beställer dessa som faktiskt är ganska så lika de som jag spanade efter. Men jag kanske gör ett nytt försök i helgen, vi får se. 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Har ett par Duo stövlar och jag kan varmt rekomendera kvaliten på stövlarna.

2007-10-18 @ 16:56:01
Postat av: mia dh

Lotta: Det låter bra:) Tack för infon.

2007-10-19 @ 08:32:20
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0