Godmorgon alla, speciellt alla goa kids :)

image958
Det är en ganska så god morgon förutom att kaffet smakar skräp, bryggaren har lagt av helt men den går ju varm varje dag här hemma så den orkar väl inte mer helt enkelt. Det blir en lugn dag och ikväll hade jag gärna gått ut och manifesterat men tyvärr funkar inte det med en liten på 3 hemma.
Men jag blir på så bra humör och vid gott mod när jag tänker på alla de fina initiativrika ungdomar som faktiskt visar oss alla vilken kraft det finns om man enas, vilken power. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på dem alla. Bravo alla kids och tonisar, ni är bäst:)

Bild: Som så ofta har bilden inget med texten att göra, bara en vacker dyrgrip som tål att visas på bild, denna från Marc Jacobs.

Kommentarer
Postat av: Angel

Härlig väska =) ja manifestationen är nog inte att tänka på för min del pga förkylning men den tysta minuten kl 17:00 är nog inga problem den är väl utropad av MTV.

2007-10-12 @ 08:47:09
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: mia dh

Angel: Ja en riktig gobit, ha det gott...

2007-10-13 @ 15:25:29
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0