Även en mamma kan bli krasslig

image963
Gissar att jag inte känt efter så mycket i veckan men nu så passligt på en lördag känner jag mig febrig och har ont i halsen. Min plan för denna för och eftermiddag hade egentligen varit att få lite luft, strosa på stan själv en stund, kika förbi MrsH och NK. Men istället får jag lov att vila, röja undan här hemma lite medans maken tvättar. Ibland är ens liv så oglammigt och bara skrattretande urtrist. Men jag deppar inte för det lilla, det kommer fler dagar.
Ha en härlig helg...

Bild: Allt från Mrs H

Kommentarer
Postat av: Cin

Känner igen mig!! Har ägnat dagen åt helt andra saker än vad som va tänkt. Var bjudna på middag, men ont i halsen och snoriga näsor satte stopp för de planerna. Så kan det gå när inte haspen är på.

2007-10-13 @ 23:10:19
URL: http://cintankar.blogspot.com/
Postat av: mia dh

Cin: Exakt:)

2007-10-14 @ 12:41:21
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0