snabba veckan

image1067
Veckan har gått rekordsnabbt, vi har haft fullt upp och det är nog därför som veckan bara rusat förbi.
Denna dag är jag shoppingsugen i massor men tror att jag avvaktar med en tur till affärerna tills i morgon. 
Fick en fråga om ifall man vågar beställa dyra skor från nätet när man inte vet om de passar.
Jag tycker att det är lite av chansning, men det går ju alltid att returnera om storleken inte passar. Bäst är ju om man har möjlighet att prova skon först. Louboutins finns på Natalie Schuterman i Stockholm. När det nu blir dags för mig att införskaffa ett par så kommer jag först att prova i butiken och därefter eventuellt beställa från nätet.

Bild: LV

Kommentarer
Postat av: Minks

host host Köpfriadagen imorgon ;)
jag hade tänkt det samma...dvs lördagsshopping men nu tänker jag faktiskt stanna hemma!!
//M

2007-11-23 @ 09:58:31
URL: http://www.ettbraliv.wordpress.com
Postat av: mia dh

Minks: Jaja jag har så många köpfria dagar ändå så jag struntar nog i det:)

2007-11-23 @ 10:53:23
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0