no doubt mun

[Bild: Daniel Karlsson FOTO: Linus Hallsénius/ TV4]
Tidigare sade jag att jag skulle sluta se programmet om Amanda åkte ur. Hmmm känner mig så pass tjurig att jag tror att jag skiter i fortsättningen efter gårdagens skandal.
Skräp helt enkelt.

Men det är ju bara TV, idag ska jag ut i verkligheten, trotsa köpstoppdagen och shoppa loss en madrass, en kökshylla, lite julklappar, ett knallrött läppstift till mig och något annat skojigt kanske...

Ha en härlig lördag och vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Gabi

Skandal.. Fiasko.. Suckar tungt..
Nåväl. Idag ska jag ta det förfärligt lugnt på dagen. Har en jobbig & envis huvudvärk. Ikväll så är jag bjuden på tjejmiddag. Det ska bli hur mysigt som helst.. Hoppas att du får en trevlig shoppingdag!

2007-11-24 @ 11:11:19
Postat av: Jenny

Fattar verkligen noll vad som hände igår! Tror många sympati röstar på Andreas för att juryn var så hård? Alltså,han sjunger ju bra men är ju kanske ingen idol...
Jag hade en liten känsla att en favorit kunde ryka,inte alltid roligt att ha rätt...

Ha en riktigt härlig helg!!!

2007-11-24 @ 13:00:49
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: MariaTess

Jag är helt övertygad om att folk röstar på Andreas för att de tycker synd om honom! I alla fall en stor del av de som röstar... Trist tycker jag eftersom att de som är med har själva valt det och även om man kan tycka att juryn är elak så kanske man ska lyssna på vad de egentligen säger. De har ju 100% rätt när det gäller Andreas. Killen kan ju inte röra sig på scenen. Jag skulle stå ut 5 minuter på en konsert med honom. Nu hoppas jag verkligen att han åker ut nästa vecka så att Amanda och Marie kommer till Globen. Annars tänker jag banne mig skippa finalen!

2007-11-24 @ 13:07:36
Postat av: Märit Jonsson

Hänger inte med i Idol. Men jag gillade också Amanda på det lilla jag har sett.

Kul med det knallröda läppstiftet. Det blir så läckert festligt och glammigt på en gång med lite rött på läppen. Vad hittade du för märke? Har du något bra tips där?

Ikväll är det pysselkväll med några vänner här hemma. Det ska göras lite mysiga julpryttlar, en dörrkrans, vira lite ståltrådssaker, tova lite i ull och äta fisksoppa med saffran och dricka glögg.

Ha en riktigt fin lördagkväll! Kram Märit

2007-11-24 @ 14:53:55
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com
Postat av: Hilajn

Instämmer totaly med ovanstående kommentar "fattar noll vad som hände". Så trist att Daniel fick lämna! Ha en trevlig shoppingdag.

2007-11-24 @ 15:46:49
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: mia dh

Gabi: tack ochhoppas du får en riktigt kul kväll med tjejerna

Jenny: inget fel alls på rösten men absolut ingen star i den mannen.

MariaTess: Trist om det är så att folk sympatiröstat. Trist att Daniel inte gick vidare. Ha en fin kväll.

Märit Jonsson: Å vad mysigt det låter, jag hittade inte det märke jag ville ha men i morgon ska det bli mitt och då tipsar jag:)

Hilajn: Ja bedrövligt och tack det blev en riktigt mysig dag:)

2007-11-24 @ 20:21:13
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0