mossiga tanter

image1063
Idag när vi var ute var min tanke att  jag skulle fånga den lysande gröna mossan på bild. Det visade sig inte vara det enklaste. Kameran ville inte ta in ljuset  och så hade jag en småkonstig tant och hennes galna terrier hängandes efter mig.

-Jaha och varför fotar du den där mossan? Tycker du den är fin eller? Jaha jag har också en sådan liten kamera men vet inte hur den fungerar. Jag har en jakthund jag! Vad kostar din kamera? Ja min terrier tycker om din katt men varför klippte du den i somras? Jamen ska du inte fota katten istället? Nähe nu blev den visst rädd! Jaja, jag har en jakthund jag!

Självklart svarade jag snällt på alla frågor även om jag helst önskat att hon gått sin väg, när hon började följa efter mig på min promenad tröttnade jag dock, ökade takten och drog ifrån henne.

Dagen har annars varit nice och lugn...
Ni då? Hur är läget?

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Stackare...inte vad man förväntar sig i skogen kanske..eller var du nu hittade mossan...på promenad vill man ju gärna vara lite ifred..så att säga,andas...inte bli förföljd av tant med terrier :o!
Min dag har varit fin om än lite stressig.
Kram och trevlig kväll:-)!

2007-11-20 @ 17:08:52
URL: http://hannahsthlm.blogg.se
Postat av: pudelflicka

Hej igen,
Har du läst om en NY SUPERKRÄM ?
Slät hy efter 7 minuter. Stod om den i Aftonbladet i går. Den heter Athena. Den måste du också skriva om.
Den skall jag nog köpa.
Hälsningar Hedvig

2007-11-21 @ 08:23:44
URL: http://pudlarpelargoner.blogspot.com/
Postat av: mia dh

hannahsthlm: Exakt:)

pudelflicka: Näe den har jag inte läst om, berätta gärna ifall du testar den. Ha det gott:)

2007-11-21 @ 09:06:14
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0