svägerskan och bästa vännen har anlänt...

-Ta me Biibii hem, sa en otålig son på flygplatsen
-Ja vi ska ta med henne hem, planet måste bara landa först, svarde jag.

Svägerskan är här, hämtade henne på flyget igår. Sonen är överlycklig, jag med och hon är så vacker med sin rara bebismage.
Bild: Googlad
Idag ska vi ut på stora shoppingrundan, men om jag känner mig rätt så kommer jag inte att shoppa så mycket. Av någon konstig anledning så hittar jag oftast inget jag vill ha under planerade turer i shoppingens tecken. Och jag köper aldrig bara för att köpa.
Men vi får se, idag är det sällskapet och omgivningen jag tänker njuta av. Stockholm är underbart på sommaren.

Ha en fantastisk helg, vad ska ni hitta på? Hänger ni på Solvalla? Grillar? Eller bara tar det lugnt?

Kommentarer
Postat av: Mira

Ha det nu så underbart och bara njut av varandras sällskap!!
Här blir det bra lugnt. Tror jag.
Men det har förändrats förr! ; )
Bamsekramisen.

2007-05-26 @ 09:44:09
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: biibii

Kommer inte att shoppa nått?? Ja du jag tycker att vi har varit väldigt duktiga idag!! Både shopping och fika! Jag har haft super trevligt och vädret var bäst!!!

2007-05-26 @ 18:52:58
Postat av: mia dh

Mira: Ja kramis tebaks :)
Biibii: Å det var ju tur att du var med... Men vad i hela friden, du är ju här nu! Hallåååååå :)

2007-05-27 @ 12:23:12
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0