shoppingfunderingar

Urk nu har det börjat igen! Tidigare var det väskfixeringen och det var med viss förskräckelse min käre make accepterade både Guccin och Diorväskan. Vansinne att köpa tygväskor för hur mycket pengar som helst tyckte han och jag håller med honom men samtidigt inte. Jag älskar dem båda två, djupt och innerligt verkligen...
    Bilder: På mina favoritväskor i tyg

-Sedan är jag nöjd, inte tjata om något liknande, nu behöver jag inget mer lovar, lovar. Något i den stilen meddelade jag min make och jag vet inte om han trodde på det, jag gjorde det inte riktigt själv i alla fall.

Nu är det dock inte en väska i tyg jag vill ha, nej då bara ett par nätta Gucci skor för en mindre nätt summa. Jag har dessutom bestämt mig för att de ska bli mina. Hmm att smygshoppa dem fungerar inte riktigt och att börja ett evinnerligt tjat har jag inte hjärta till. Men en hemlig plan har jag allt i bakfickan så vi får se när jag slår till... Ibland undrar jag dock om det inte är drömmandet och planeringen innan köpet som är det bästa? För sedan när det man önskade sig som mest väl är på plats så finns där ju ganska så snart något annat vackert man vill komma åt.

Kommentarer
Postat av: nollåttan

helt riktigt, det där med att trånandet är 90%. det är inte alls lika tillfredsställande att faktiskt äga saken!

2007-05-18 @ 00:17:08
Postat av: hannahsthlm

Joo..ibland så kan drömmandet vara det bästa ;)! Men..så är det ju förståss kul att ha dyrgriparna hamma oxå :)!

2007-05-18 @ 01:59:05
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: mia dh

nollåttan & hannahsthlm: Jo det är allt bra trevligt att ha det man vill ha hemma också, men som sagt det blir hela tiden något nytt man suktar efter.
Ha det gott

2007-05-18 @ 08:45:47
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Rebecka

Ååh kan man få se bild på Guccisarna? :)
Spanar och arbetar för fullt så att jag kan köpa efter ett par Gucci-skor till bröllopet jag ska på i sommar.
Hoppas hoppas....
Kram

2007-05-18 @ 14:19:33
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: mia dh

Rebecka: Lovar att visa dem så fort de blir mina, vet dock inte när det blir (kanske nästa helg, viskar jättetyst)... Ha det gott

2007-05-18 @ 21:52:58
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0