nej!


Bild: Snodd från en helt annan del av sverige men dock en skogsbild...

Jo men vi tog oss nästan fram till Lidaskogen men bara nästan. Det är nog inte meningen att vi ska vara någon skogsmullefamilj för vi har aldrig lyckats ta oss in i den skogen någonsin tillsammans. Denna gång fick vi vända för att liten gosse tvärt blev sjuk igen. Ingen aning om vad som felas men kanske att penicillinkuren inte fungerade riktigt så bra som vi trodde. Eller så är det bara någon helt ny infektion... Jag är så trött att jag vet inte vad jag heter snart och jag ser verkligen inte fram mot var vi kommer att tillbringa denna dag.
Garanterat befinner vi oss hela dagen/eftermiddagen och kvällen på vad jag vågar lova Sveriges rörigaste, segaste, slaffsigaste barnsjukhus. Tänker inte nämna namnet men det har stått en hel del om det i tidningarna och tro mig allt som har skrivits är sant.

Men ingen depp för det, bara liten blir bättre så...

Hoppas verkligen att alla ni har det lite mysigare denna söndag, ha det gott...

Kommentarer
Postat av: Mira

Usch!!!
Du ska se att läkaren får bukt på baskeluskerna och att lillen blir kry.
Stora krya-på-lillkillen skickas via bloggosfären. Extra stor kram till hans fantastiska mor.
Hon är bäst!

2007-05-20 @ 11:38:54
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Lärarinnan

Men stackars lillkillen... Vad är det för något han dras med nu? Här är det dags för vaccination imorgon om minstingen är frisk. Sprutan har flyttats på tre gånger redan.
Krya på er!

2007-05-20 @ 14:16:43
Postat av: Johanna

Usch dåliga sjukhus är det värsta som finns. Hoppas det löser sig och att pojken din snart blir frisk så mamma får krafterna tillbaka. Lida är dessutom jättefint, bodde i Tullinge förut och då var jag ofta och strosa i den skogen. Kram

2007-05-20 @ 18:30:10
URL: http://fremah.blogspot.com
Postat av: Biibii

Nämen, tråkit för honom att vara sjuk. Skickar massor med kryapådejgosekillenkramar till er! /B

2007-05-20 @ 22:45:44
Postat av: mia dh

Alla: Tack för omtanken :)

2007-05-21 @ 10:44:57
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0