mera blad

125198-451
Bild: Utanför mitt fönster

Vilken härlig morgon, kaffet smakar godare än någonsin och det börjar ta sig utanför fönstret. All insyn börjar bli ett minne blott, nu går det fort, snart är sommaren här och jag tänker inte missa en endaste sekund.

Idag ska vi våga oss ut lite längre än runt kvarteret. Sonen har haft en vidrig hosta och feber men det börjar släppa så nu går det inte att hålla oss inne längre. I eftermiddag hade jag tänkt passa på att snabbt kila in i lilla makeup butiken och hoppas på att hitta ett glassigt läppstift.
Tror att jag direkt ska dyka på Diorhyllan för det finns en plats där som jag kan placera vagnen så att den lille inte når en endaste pryl och så kan jag hojta på proffshjälp. Senare ikväll blir det tjejmiddag igen och jag ska inte bli lika sen som förra gången, promise.

Ha en fab förmiddag alla söta...

Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Ja, nu gäller det verkligen att passa på att njuta av allt det gröna och sköna utomhus! Vad kul med ett nytt härligt läppstift, det blev jag också sugen på nu! Ha det finfint. Kramis!

2007-05-11 @ 08:57:33
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: mia dh

Modesty Mia: Detsammma å kram

2007-05-11 @ 09:01:44
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Cim

Ååååh, vad kul med nytt läppstift, kom nu på att det måste jag också ha, ska gifta mig om 15 dagar.... Ha det gott... Ps. Mysig sida...

2007-05-11 @ 09:05:46
Postat av: mia dh

Cim: Men å vad roligt att du ska gifta dig. Den bästa och roligaste happening jag varit på är mitt eget bröllop. Massor av lyckönskningar till dig...

2007-05-11 @ 11:59:03
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0